Naša web strana https://tepisi.rs/
Pronađite proizvod(e) koje želite da kupite i dodajte ih u korpu klikom na dugme “Dodaj u korpu”.
Kada proverite sadržaj svoje korpe, kliknite na dugme “Nastavi sa plaćanjem” i otvoriće Vam se obrazac koji ćete popuniti tako što navedete svoje podatke ime, prezime, ili ime firme, adresu za isporuku i sl.
Kada završite unos ovih podataka, kliknite na dugme “Naruči” i Vaša narudžbina će nam stići na e-mail. Bez Vašeg email-a nije moguće napraviti narudžbenicu. Posle toga ćemo Vam poslati e-mail koji sadrži sve podatke o narudžbenici: šta ste naručili, kako će biti upakovano, kada ćete dobiti pošiljku, koliko sve tačno košta.
Što se tiče plaćanja i prijema pošiljke postoje dve mogućnosti:
- Nakon što ste uspešno izvršili narudžbenicu i poslali je putem e-maila na našu adresu, dobićete odgovor u vidu profakture. Prvi način uplate je putem opšte uplatnice koju sami popunjavate, i uplaćujete u najbližoj banci ili pošti. Vaša roba će nakon toga stići na Vašu kućnu adresu.
- Drugi način prijema pošiljke je putem kurirske službe “AKS”, koja Vam doslovce isporučuje naručenu robu na kućnu adresu. Robu plaćate pouzećem, prilikom dostave. Ukoliko toga dana ne budete kući, potražiće Vas i narednog uz prethodno najavljivanje.
- Kupci kojima robu isporučujemo kurirskom službom mogu robu platiti i čekovima građana.
NAPOMENA: uz svu robu dobijate fiskalni račun. Ukoliko proizvod iz bilo kog razloga nije ispravan ili oštećen, odmah nas obavestite, jer je moguće izvršiti zamenu u roku od 7 dana. Robu u vrednosti preko 30.000 dinara potrebno je uplatiti unapred, nakon čega sledi isporuka.
Unapred se radujemo saradnji sa vama.
Naša politika refundiranja i vraćanja traje 30 dana. Ako je prošlo 30 dana od kupovine, ne možemo vam ponuditi potpuni povraćaj novca ili zamenu.
Da biste imali pravo na povraćaj, vaš predmet mora biti nekorišćen i u istom stanju u kojem ste ga primili. Takođe mora biti u originalnom pakovanju.
Nekoliko vrsta robe je izuzeto od vraćanja. Pokvarljiva roba kao što su hrana, cveće, novine ili časopisi ne mogu se vratiti. Takođe ne prihvatamo proizvode koji su intimna ili sanitarna roba, opasni materijali ili zapaljive tečnosti ili gasovi.
Dodatne nepovratne stavke:
Poklon kartice
Softverski proizvodi za preuzimanje
Neki predmeti za zdravlje i ličnu negu
Da bismo završili vraćanje, potrebna nam je priznanica ili dokaz o kupovini.
Molimo vas da svoju kupovinu ne vraćate proizvođaču.
Postoje određene situacije u kojima se odobravaju samo delimične refundacije:
Knjiga sa očiglednim znacima korišćenja
CD, DVD, VHS traka, softver, video igrica, kaseta ili vinil ploča koja je otvorena.
Svaki predmet koji nije u originalnom stanju, oštećen je ili mu nedostaju delovi iz razloga koji nisu posledica naše greške.
Svaki predmet koji je vraćen više od 30 dana nakon isporuke
povraćaj novca
Kada vaš povratak bude primljen i pregledan, poslaćemo vam e-poruku da vas obavestimo da smo primili vaš vraćeni predmet. Takođe ćemo vas obavestiti o odobrenju ili odbijanju vašeg povraćaja sredstava.
Ako budete odobreni, onda će vaš povraćaj sredstava biti obrađen, a kredit će automatski biti primenjen na vašu kreditnu karticu ili originalni način plaćanja, u roku od određenog broja dana.
Kasni ili nedostaju povraćaji
Ako još uvek niste dobili povraćaj sredstava, prvo ponovo proverite svoj bankovni račun.
Zatim se obratite kompaniji za izdavanje kreditne kartice, može proći neko vreme pre nego što vaš povraćaj novca bude zvanično objavljen.
Zatim kontaktirajte svoju banku. Često postoji određeno vreme obrade pre nego što se povraćaj objavi.
Ako ste sve ovo uradili, a još uvek niste dobili povraćaj sredstava, kontaktirajte nas na {email address}.
Predmeti na rasprodaji
Mogu se refundirati samo artikli po redovnoj ceni. Artikli na rasprodaji se ne mogu vratiti.
Razmene
Zamenjujemo artikle samo ako su neispravni ili oštećeni. Ako treba da ga zamenite za isti artikal, pošaljite nam e-poštu na {email address} i pošaljite svoj predmet na: {phisical address}.
Pokloni
Ako je stavka označena kao poklon kada je kupljena i isporučena direktno vama, dobićete poklon kredit u vrednosti povraćaja. Po prijemu vraćenog artikla, poklon bon će vam biti poslat poštom.
Ako artikal nije bio označen kao poklon kada je kupljen, ili je darilac poklona poslao porudžbinu sebi da biste je kasnije poklonili, poslaćemo povraćaj novca davaocu poklona i on će saznati za vaš povratak.
Dostava & Povraćaj
Da biste vratili proizvod, trebalo bi da ga pošaljete poštom na: {fizička adresa}.
Bićete odgovorni za plaćanje sopstvenih troškova slanja za vraćanje vašeg artikla. Troškovi slanja se ne vraćaju. Ako dobijete povraćaj novca, troškovi povratne isporuke će biti odbijeni od vašeg povraćaja.
U zavisnosti od toga gde živite, vreme koje je potrebno da vaš razmenjeni proizvod stigne do vas može da varira.
Ako vraćate skuplje artikle, razmislite o korišćenju usluge slanja koja se može pratiti ili o kupovini osiguranja isporuke. Ne garantujemo da ćemo primiti vašu vraćenu stavku.